Sunday, November 14, 2010

Hani Naqiuddin Konvo


aku busy sgtlaa pulak.. sampai takde masa nak update citer ni... actually 11.11 yg lalu adalah hari kelam kabut...  mana taknya.. 1st time anak sulung dpt result UPSR alhamdulillah dia lulus 3B 2C, jadilerr...bila tengok result dia tu mmg aku tak sangka dia lulus... sebabnya sejak tahun 1 dia lemah boleh dikatakan semua mata pelajaran tak pernah lulus n tak pernah dpt A, kalau dia exam 30% maksudnya semua subject mmg sama jerr lebih kurang markahnya... average jerr... tapi setiap tahun dia belajar, mmg ada peningkatan tu mmg aku respect lorr... walaupun teramat perlahan setiap kali exam mesti meningkat walaupon 1% sgtlaa perlahan.., aku pon sampai sekarang tak tau apa subject yg dia minat... apa yg paling aku takut dia dpt 5C atau 5D huhuhuhu... sib baik gak result dia ok.. kalau ada 1A pon mau pengsan kot mak dier nih!! tapi aku tak marahkan dia sebaliknya aku peluk dia bg semangat n tanak dia frust dgn result dia..., tak guna lor mau membebel atau marah.. nak marah sebelum..., bukan selepas.. tul tak...? hmmm... pagi2 tu jerr dah mendebarkan asik kuar masuk toilet jerr.. semuanya serba tak kena! hehehe balik rumah kelam kabut masak, kena lunch cepat2 sebab kena berkejar pulak ke R.O majlis konvo si kecil... dahlaa hujan!
malam tu celebrate jugak beday syahmi... beli 3 potong kek kat secret recipes mesra mall nak makan cheesy pizza kat pizza hut tapi dah habih... atlast ke mcD di kerteh! tapi aku lupa bawa kamera...


aksi2 sebelum terima sijil di pentas & semasa terima sijil tamat tadika.


 ni jerr yg sempat aku snap.. ramai parent woo


ni pon sekeping jerr dpt snap gambar Din masa ni baru jerr habis persembahan "aci2 buka pintu" serius.. aku tak pasankan dia setelah habis separuh persembahannya! sbbnya dia pakai telekung tu... habih dia bebelkan aku "tulaa masa rehearsal ibu tanak datang.." huhuhu sorilaa ibu tersangatlaah sibuksnya... syahmi ada rakaman aksi persembahan dia..., sampai habis persembahan syahmi kerut dahi.. "mana Din ibu..? tak nampak ponn" aku call hubby sebab dalam dewan dah penuh, hubby berdiri kat belakang.. hubby pon tak pasan Din mana satu masa aku beritau "abg perasan tak Din pakai telekung tu..." hahahahaha dia gelak!


koir perpisahan dengan lagu perpisahan lagik hu hu hu


kenangan bersama ticer Ja... Din love u ticer.. n tq Ja...

3 comments:

Unknown said...

memang last akhir sekolah nielah dapat lihat bakat anak-anak..

tahiah aeini..yg sorang lulus dgn baik upsr...
sorang pulak abis tabika...

bertuah kamu

aeinio said...

tq ayu...

Ain Nak Kurus said...

tahniah ye tuk anak aeinio.. baguslah tak marah2 budak2 lepas exam.. kdg2 anak jadi lagi stress.. insyaallah kita bagi je galakan dia tuk belajar lebih lagi supaya dapat jadi yang terbaik di masa depan